Informacje o pracy
Serwis ten stanowi integralną część pracy magisterskiej
z elektronicznego przetwarzania informacji (kierunek: kulturoznawstwo)
"Reklama flashowa - właściwości i oddziaływanie".
Praca magisterska została przygotowana pod kierunkiem
dr Doroty Korwin-Piotrowskiej,
na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Autorem pracy jest Stanisław Gruszczyński.
Bibliografia
Druki zwarte
- K. Albin, Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002.
- J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004.
- A. Collins, Mowa ciała. Co znaczą nasze gesty, Warszawa, Oficyna Wydawnicza Rytm, 2002.
- D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003.
- D. Donaldson, Online Advertising History, Bournemouth, Bournemouth University, 2008.
- A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006.
- J. Kall, Reklama, Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S. A., 2002.
- D. Kaznowski, Nowy Marketing, Warszawa, wydaw. VFP Communications, 2008.
- A. Leśniewska, Reklama internetowa, Gliwice, wydaw. Helion, 2006.
- P. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999.
- P. Okonek, Reklama w sieci cz. 1, Warszawa, wydaw. Polska Agencja Rozwoju Przedsiępiorczości, 2009.
- A. Pitrus, Znaki na sprzedaż, Kraków, Wydawn. Rabid, 2005.
- K. Skowronek, Reklama. Studium pragmalingwistyczne, Kraków, wydaw. Rabid, 2001.
- E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003.
Czasopisma
- E. Górska, K. Plucińska, Rzecz o kolorach konsumpcyjnego raju, „Problemy jakości” nr 04/2003.
- J. Knopik, R. Plesko, Reklama w internecie – Jak ją widzą, słyszą i odbierają, tak ją piszą!, „Brief”, 25.11.2009 nr 11.
- J. Knopik, R. Plesko, Reklama w internecie – „żenująca kaszana”, „powodująca febrę” czy „nawet dodaje uroku”, „Brief”, 25.10.2009 nr 10.
- A. Krawsz, Potęga koloru, „Wiedza i życie” nr 2/1998.
Źródła internetowe
- J. Adamczyk, Dobra reklama internetowa[online], http://e-marketing.pl/artyk/artyk112.php, dostęp 3.05.2010.
- D. Cieślak, Jobs: Flash to samo złoW: Gazeta.pl [online], http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82008,7579667,Jobs__Flash_to_samo_zlo.html, dostęp 14.03.2010.
- S. Pliszka, NetTrack SMG/KRC: 50% Polaków to internauci (VIII-X 2009)[online], http://www.internetstats.pl/index.php/2009/12/nettrack-smgkrc-50-polakow-to-internauci-viii-x-2009/, dostęp 18.01.2009.
- S. Pliszka, Wartość rynku reklamy w Polsce w latach 2009–2010 (Zenith Optimedia)[online], http://www.internetstats.pl/index.php/2010/01/wartosc-rynku-reklamy-w-polsce-w-latach-2009-2010-zenith-optimedia/, dostęp 18.01.2009.
- Adobe [online], http://www.adobe.com/pl/products/flashplayer/faq/, dostęp 14.03.2010.
- Alexa.com [online], http://www.alexa.com/topsites/countries/PL, dostęp 24.01. 2010.
- DTP Wortal Desktop Publishing, Znaczenie barwy w reklamie[online], http://www.portaldtp.pl/grafika-w-biznesie/129-znaczenie-barwy-w-reklamie.html, dostęp 4.05.2009.
- Gazeta.pl, Specyfikacja techniczna produktów reklamowych portalu Gazeta.pl[online], http://adv.gazeta.pl/pub/inb/reklama/specyfikacja.pdf, dostęp 16.03.2010.
- IAB Polska, Dwucyfrowy wzrost reklamy w sieci – AdEx 2009[online], http://www.iabpolska.pl/20091109317/dwucyfrowy-wzrost-reklamy-w-sieci-adex-2009.html, dostęp 18.01.2009.
- IAB Polska, Standard reklamy display - już na polskim rynku[online], http://www.iabpolska.pl/standard-reklamy-display-juz-na-polskim-rynku.html, dostęp 23.06.2010.
- Interia.pl, Specyfikacja produktów reklamowych[online], http://reklama.interia.pl/specyfikacja/,,pl, dostęp 16.03.2010.
- Onet.pl, Cennik reklam Grupy Onet.pl SA[online], http://reklama.onet.pl/pobierz/reklama2/Reklama_w_portalu_Onet_pl-Cennik-01-08-2009v5.pdf, dostęp 16.03.2010.
- Onet.pl, Kompletny katalog produktów reklamowych[online], http://reklama.onet.pl/pobierz/reklama2/Kompletny%20katalog%20produktow%20reklamowych%20Onet%20pl
%20online%2001-08-2009%20v6.4.xls, dostęp 16.03.2010.
- Ranking.pl [online], http://ranking.pl/pl/rankings/flash-versions.html, dostęp 3.08.2010.
- Wirtualna Polska, Cennik reklamy w Wirtualnej Polsce[online], http://i.reklama.wp.pl/document/cennik-reklamy-wp-14102009.pdf, dostęp 16.03.2010.
Inne
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 listopada 2008 r. w sprawie reklamy produktów leczniczych, Dz.U.08.210.1327.
- Ustawa o Radiofonii i Telewizji z dnia 29 grudnia 1992 r., Dz.U.04.253.2531.
do góry ↑
Kontakt >