Informacje o pracy

Serwis ten stanowi integralną część pracy magisterskiej
z elektronicznego przetwarzania informacji (kierunek: kulturoznawstwo)
"Reklama flashowa - właściwości i oddziaływanie".

Praca magisterska została przygotowana pod kierunkiem
dr Doroty Korwin-Piotrowskiej,
na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Autorem pracy jest Stanisław Gruszczyński.

Bibliografia

Druki zwarte

  • K. Albin, Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002.
  • J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004.
  • A. Collins, Mowa ciała. Co znaczą nasze gesty, Warszawa, Oficyna Wydawnicza Rytm, 2002.
  • D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003.
  • D. Donaldson, Online Advertising History, Bournemouth, Bournemouth University, 2008.
  • A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006.
  • J. Kall, Reklama, Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S. A., 2002.
  • D. Kaznowski, Nowy Marketing, Warszawa, wydaw. VFP Communications, 2008.
  • A. Leśniewska, Reklama internetowa, Gliwice, wydaw. Helion, 2006.
  • P. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999.
  • P. Okonek, Reklama w sieci cz. 1, Warszawa, wydaw. Polska Agencja Rozwoju Przedsiępiorczości, 2009.
  • A. Pitrus, Znaki na sprzedaż, Kraków, Wydawn. Rabid, 2005.
  • K. Skowronek, Reklama. Studium pragmalingwistyczne, Kraków, wydaw. Rabid, 2001.
  • E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003.

Czasopisma

  • E. Górska, K. Plucińska, Rzecz o kolorach konsumpcyjnego raju, „Problemy jakości” nr 04/2003.
  • J. Knopik, R. Plesko, Reklama w internecie – Jak ją widzą, słyszą i odbierają, tak ją piszą!, „Brief”, 25.11.2009 nr 11.
  • J. Knopik, R. Plesko, Reklama w internecie – „żenująca kaszana”, „powodująca febrę” czy „nawet dodaje uroku”, „Brief”, 25.10.2009 nr 10.
  • A. Krawsz, Potęga koloru, „Wiedza i życie” nr 2/1998.

Źródła internetowe

Inne

  • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 listopada 2008 r. w sprawie reklamy produktów leczniczych, Dz.U.08.210.1327.
  • Ustawa o Radiofonii i Telewizji z dnia 29 grudnia 1992 r., Dz.U.04.253.2531.

do góry ↑

Kontakt >