Cif

Reklama środka do czyszczenia cif została oparta na poetyce absurdu. Logo ani nazwa marki nie pojawiają się w spocie. Przedmiotem reklamy wydaje się przedstawiony na zdjęciu „pokrowiec łazienkowy”. Siła zaskoczenia jest jednak tak duża, że zainteresowany odbiorca, motywowany dodatkowo wyróżnionym na czerwono hasłem „kup teraz” klika w reklamę i dowiaduje się, co jest prawdziwym obiektem promocji. Zestawienie cif z workiem foliowym jest tylko na pozór nonsensowne – pokrowiec symbolizuje minimalną ilość wysiłku i maksymalną ochronę. W przekonaniu twórców reklamy równie skutecznie jak foliowy worek zapewnia je nowy Cif Active Shield.

Wrażenie czystości zostaje osiągnięte dzieki użyciu ilustracji białyvh kafelków i efektu błysku. Pod koniec spotu napis „spływa” z obszaru reklamy, podobnie jak brud pod wpływem wody i środków czystości.

do góry ↑

< Carlo Rossi | Eurobank >