Mercedes SLS AMG

Mercedes-Benz SLS jest towarem luksusowym – należy do produktów kupowanych ze względów emocjonalnych, służy ekspresji własnego „ja” i budowie wizerunku, nie jest tylko narzędziem do komfortowego przemieszczania się. Dlatego przekaz reklamowy oparty jest o emocje. Wymieniane kolejno zwroty „kokpit”, „silnik”, „dwa skrzydła” mają się kojarzyć z lotnictwem, z prędkością, ale i z elitarnością (mało kogo stać na prywatną awionetkę). „Czy to jest jeszcze samochód?” pyta retorycznie nadawca, sugerując, że maszynie bliżej już do samolotu niż zwykłego auta, jej właściciel będzie kimś więcej, niż zwykłym kierowcą.

Czarno-srebrzysta tonacja reklamy jest elegancka i jako taka odpowiada wizerunkowi marki Mercedes – natomiast czerwony lakier samochodu kojarzy się z jego sportowym charakterem.

do góry ↑

< Eurobank | Neostrada >