Spryciarze.pl

Reklama serwisu spryciarze.pl nie zawiera żadnych elementów nawiązujących do witryny - loga, wizerunku czy nazwy. Oparta jest na zagadce logicznej, kojarzącej się z testami na inteligencję. Pytanie „czy jesteś sprytny?” odwołuje się do ambicji odbiorcy. Ma nakłonić go do sprawdzenia się, jego rezygnacja oznacza poddanie, przyznanie się do braku sprytu. Czas odliczony do końca zagadki, wyróżniony ostrzegawczym czerwonym kolorem, ma dodatkowo zmobilizować do szybkiej decyzji. Reklama nie zawiera żadnej informacji o jej przedmiocie, jedyną aluzją jest użycie słowa „sprytny” – serwis spryciarze.pl to serwis dla „sprytnych” ludzi. Jednak niezależnie od tego, czy internauta zaliczy test na inteligencję czy nie – przenoszony jest na serwis www. Prawdziwym celem tej reklamy nie jest danie odbiorcy możliwości sprawdzenia się, lecz wymuszenie kliknięcia.

W warstwie wizualnej reklama nie jest złożona. Podobnie testy na inteligencję nie zawieraja niepotrzebnych, rozpraszających elementów. Uwagę przykuwa jedynie kursor zmieniający wygląd po najechaniu na obszar spotu.

do góry ↑

< Nicorette | Warka >